czwartek, 16 lutego 2012

Coś na początek - zmień się

   Na pewno każdy wie , że w naszym kochanym kraju nikt nie ma czasu i wszyscy się spieszą, każdy gdzieś biegnie właściwie bez sensu.
   Tymczasem mamy naprawdę bardzo dużo czasu wolnego tylko o tym nie wiemy.
   Ile czasu mogę poświęcić na moje nowe dodatkowe zajęcie w postaci blogowania?
Doba ma 24godz. więc może ja podzielmy
8 godz.sen
30 min taoaleta poranna
30 min dojazd do pracy
8godz.praca zawodowa
30 min powrót z pracy
30 min obiad
1,5 godz dla rodziny
1 godz odpoczynek(dla każdego coś innego np. tv,portal społecznościowy,itp)
30 min kolacja
30 min toaleta wieczorna
Pozostaje jeszcze 3,5 godziny czasu wolnego, więc coś trzeba z nim zrobić.
    Wiem , że niektórzy najchętniej przesiedzą na jakimś portalu dodając kolejne nikogo nieinteresujące zdjęcie,niektórzy zabiorą się za ulubioną gierkę (to bardzo twórcze zajęcie zwłaszcza dla osób dorosłych)
Zaplanujmy więc nasz czas bardzo dokładnie i cieszmy się życiem.
   W Polsce jest bardzo wielu ludzi niezadowolonych , na pewno takich znacie.
Kiedyś jeden z moich znajomych Austryjak wytłumaczył mi w końcu dlaczego tak , jest.
Odpowiedż jest bardzo prosta i kryje się w naszym słowie niezadowolenie,wiecie już?
nie podpowiem   niezadowolenie , bo są lenie.
Każdy z nas idąc do pracy daje z siebie wszystko, czy aby na pewno?
Czy może jest tak jak na powyższym obrazku.
     Zróbmy wreszcie coś dla siebie,najlepszy jest rachunek sumienia i weżmy się z entuzjazmem do pracy.
Przeczytałem wiele książek na temat doskonalenia osobowości, często wracałem do tych lektur i co?
było warto? Tak, jak skupiłem się tylko na tyraniu po kilkanaście godzin dziennie zamiast lepiej było tylko gorzej.
     Ostatnio przeczytałem książkę,, Bogać się,  kiedy śpisz,, ,która uświadomiła mi co powinienem zmienić w moim życiu (znajdziecie ją tutaj) i zmobilizowała mnie do napisania tego bloga.
     Nie powiem ,ze odkryłem Amerykę , ale przypomniałem sobie jak wiele kiedyś się nauczyłem a obecnie nie wykorzystuję, dlaczego zacząłem być niezadowolony.
     Więc jak zdobyć ten pierwszy milion?

cel+plan+DIN=1000000
Wyjaśnieniem tego wzoru zajmiemy się póżniej

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz